page_banner

Denti di classa cummerciale

Tutti volenu campà in a classa cummerciale, ma a classa cummerciale ùn hè micca per tutti. In fatti, poche persone vivenu a so vita di sognu è ciò chì l'altri vede di noi à u primu sguardu riflette u nostru postu in a sucetà.

A manera di vestiti, a vittura chì conduce, è u nostru aspettu, tutti dicenu assai di quale simu è quale vuleriamu esse. In listessu modu, a manera di sorrisu palesa qualcosa di cruciale nantu à noi. Quantu ci rapprisentanu i nostri denti? Forse più di ciò chì avemu capitu. I nostri denti è quantu ci preoccupemu di a so cura di ogni ghjornu riflette micca solu quale simu, ma ancu a sucetà chì campemu. in.Per avè una vita di classi cummerciale è i denti di classi di cummerciale ùn dipende micca solu di noi, ma ancu di u nostru ambiente. In verità, dipende ancu di parechji fattori ecunomichi, finanziarii, di genere è educativi. mette in risaltu e inuguaglianze in e società in u mondu.

In modu simile à i Stati Uniti, per una analisi approfondita, l'Europeu seguitanu a stessa strada. L'omi europei cù un livellu d'istruzione superiore anu accessu à un trattamentu dentale megliu cumparatu cù e donne.

L'accessu à i cure dentali ghjoca un rolu cruciale in a sucietà, riflettendu e divergenze è i prublemi di u paese. In questu sensu, un accessu omogeneu à l'assistenza dentale puderia esse un bonu principiu per fughje disparità suciale, per esempiu idealmente allargendu l'assicuranza di copertura sanitaria o prumove. a prevenzione di l'assistenza dentale. In tutta l'Europa è in i STATI UNITI ci hè assai da copre per guarantisce l'assistenza sanitaria à a fascia più povera di a pupulazione è à i paesi più poveri. Un denti cumpletu è un trattamentu dentale adattatu deve esse un dirittu primariu. è micca un privilegiu per i bianchi è rish people.Ideally, duvete esse cunsideratu per i vostri meriti è quanlities, ma micca per i vostri denti.

Tutti volenu denti di classa cummerciale, è tutti duveranu avè una chance per questu.


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2021